Sakte start


Skyer kan og gi vakre soloppgangar
Vinden tek tak i trea og får det til å følast betydelig kaldare enn det er


Straumprisen stig når godveret varer lenge
Baksida av medaljen
Men har teppe og ved.
Varmepumpe og..
Eg orkar ikkje fryse

Snart desember
Stresser ikkje med jul
Vaske gjer eg om våren når lyset er så bra att eg ser kva eg gjer
Viktig å kunne kose seg litt i mørketida
Ikkje la kjøpepresset ødlegge økonomien
Alltid snakk om å støtte det lokale næringslivet..
Kan jo vere at ein ikkje har råd heller enn vrangvilje.
Må ein prioritere så må ein det.
Visst er det viktig å støtte opp og velge sunt..
Men ikkje alle har det valget.

No er det julebord,corona og influensatid.
Det første er valgfritt.
Dei to andre kjem når det minst passer..

Kaffi og pledd litt til hos gamlemor.
Eg er tregstarta

1 kommentar
    1. Nydelige bilder hos deg.🤩🤗
      Ja, den strømprisen e blitt fryktelig😨
      Nesten så jeg håper på litt regn snart.🫣
      Kos deg masse under pleddet.🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg