Rutiner

Alle har vi vel litt rutiner i liva våre.Ting vi brukar gjere:-)Nokon meir enn andre
Har morgonrutina mi…
Kaffi og nyheiter på nett.
Berre sitte i morgonkåpa,tulle rundt meg teppe.Kose meg med kaffikoppen,mens eg oppdaterer meg på nyheiter i fjern og nær.
Fin måte å vakne på.her må det gå litt langsomt:-)Bør ikkje tilsnakkast…
Dusjen tek eg om litt..Forkjølelsen heng i så godt den kan.Så tørkerullen får kjørt seg

Innsamlingsaksjonen igår satte nye rekorder.Leger uten grenser gjer ein kjempejobb.Set sitt eige liv i fare for å redde andre.
Kjempeflott at givargleden er så stor:-)
Viktig at vi er der og hjelper i land som vi ofte gløymer har katastrofer,når krig kjem nær oss.


Har funne fram att langtidsprosjektet mitt…
Passelig syssel no i høstmørket.Går berre veldig tregt…

Ha ein super mandag.Her må eg tutle meg i dusjen.

5 kommentarer
    1. God morgen til deg!
      Rutiner er ok det 😀 Eg har også mine rutiner 😀
      Kjekt med prosjekter ! En dag er du ferdig med det lekre teppet/duken? 🙂

    2. Blir et par kopper kaffe på morgenen her også..te på kvelden ! Norge er gode på innsamlings aksjoner..men så har jo di fleste det ganske bra her også..og har litt å bidra med… Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg