Rossvikheia

Når søvnen ikkje heilt vil komme og kroppen meiner 1 time søvn er nok etter nattevakt,er frisk luft redninga.
Dagvakt imorra så like greit å halde seg vaken til kvelden.

Her vart det tur 4 på 10-tur Hyllestad..
Verst var det å komme gjennom 1,grinda…Måtte omtrent løfte heile den tunge grinda for å få av tauet..
Sist eg gjekk her hadde eg sånn uggen følelse av at nokon ikkje ville ha meg der..
Så eg var spent.

Det får eg håpe eg er.

Verden klarer nok ikkje to av meg.
Koselig plass.

Heksa på tur.
Var skikkeleg kosetur idag.
Kan ikkje direkte sei eg hadde følelsen av å vere så hjarteleg velkommen idag heller..
Men.eg fekk no lov liksom.

Pappa hadde og kunna feira bursdag idag så var innom.

Kosemegdag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg