Ring ein venn:-)

Idag har eg rett og slett kosa meg på stolpejakt
På plassar eg aldri har vore før og kanskje ikkje kjem til å gå fleire ganger
Men ikkje fordi det var noko gale med ruta:-)
Har høyrt om eit ansikt som skulle vere i eit berg
Veit ikkje heilt kva eg venta,men ikkje det eg fann:-)

Var jo eit ansikt:-)Hadde meir tenkt eg måtte bruke fantasien

Har nok vore hus eller hytter her ein gang.Var attgrodd veg og murar.For meg som er på ukjend mark så har eg ikkje peiling,men no lurer eg på det…

Køyrde til Ås.Dvs eg parkerte i hovudvegen og rusla til ein sti
Om det er der eg burde starta veit eg ikkje
men fin tur

Lite visste eg at denne stien førde i Handalen
Men det var då eg kom ut frå denne stien eg sto heilt fast
Skjønnte eg skulle på den andre sida av vatnet,men korleis var for meg eit åpent spørsmål
Så eg ringde ein venn eg
Ho fekk meg på rett veg,men selvfølgeleg gjekk eg rett fram og såg ikkje at eg burde tatt opp graset til høgre
Vasa meg no oppoveratt då det plutseleg vart liv i hyttefolket 50 meter unna
Ropte og forklarte meg at visst eg no berre gjekk rett opp bakken,så kom eg på stien
Kjempehyggeleg med folk som bryr seg om gamle forvirra damer
Fann no stolpen etter eg hadde gått litt vel langt og måtte snu.
Har ikkje stolpeauge,men det bør eg få …Går jo rett forbi
Men vel tilbake og i neste vegkryss vart eg usikker att
Var det her eg skulle gå opp?
Bedre å spørje ein gang formykje tenkte eg og ringde stakkars dama ein gang til
Her får ein ikkje mykje søndagsfred:-)


Fann den 🙂
Og tenkte at..Må vere frå Leirvik i Sogn for å gå så langt for ein rød stolpe:-)
Tenkjer på utsikta
Men hatt ein super dag på stolpejakt.
Ikkje så lenge,ikkje så mange
Vart regn på turen tilbake til bilen,men hadde regnjakke så var berre godt

No venter eg på siste del av krimserien.
Tek den eg istadenfor vm finalen:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg