Reine vårvasken…

Kjøre vene for eit drittver.Det høljer ned og det frå alle kanter,Vind
Innekosemegdag:-)

Så eg har funne kaffikoppen og satt meg under teppe i sofaen
Les om sjøbassert fiskemottak på Svalbard uten norsk kontroll.
Hytter ved militæranlegg
Fisken forsvinn i nord
Verden er skummel og det har vi vel visst om lenge
Vi lever ikkje lenger i vår eiga vesle boble

Men,held meg til dei små fine nyheitene eg

Vi får stolpejakt i kommunen frå 1.mai.Heier på grendalaget i Leirvik
Vert spennande å sjå om eg finn postane uten å rote meg vekk å måtte tilkalle Røde kors å leite:-)Fordelen med stolpejakta er jo at eg går på turer der eg normalt ikkje beveger meg:-)
Har søstre som er bitt av denne basillen og fekk med meg nokre stolper eg og ifjor
Eig ikkje retningssans
I ein liten kommune som Hyllestad så syns eg det skjer mange og positive ting
Mange flinke eldskjeler:-)
Er det nok mange plassar
Ting gjer seg ikkje sjølv

Funne fram heklegardina og krimboka
Skal nyte søndagsfreden innadørs og berre tanke krefter.
Kanskje prøve å legge inn ein liten innsats i operasjon bodrydding:-)

God søndag frå gamla og Ingolfen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg