Posten skal fram

Henta posten min litt seint idag.
Berre reklame,tenkte eg.
Hadde no tilslutt endeleg fått reva opp or stolen.
Fjelltur på gamla idag.
Ikkje stort fjell,ikkje lang tur ,men dog..
Kosetur med veslesysta.
Vind på toppen

Einaste plassen ein kunne skrive seg inn i turboka🙂

Men tross vind på toppen

Og vind i hår og kropp,så var vi fornøgde vi.
Vått og slept,men unngjekk skade.
Det var då eg kom heim eg henta posten.

Men…visste ikkje at eg hadde fått ny sambuar.
Skulle 1.5 km.lenger den posten…
Jaja..var nok meininga eg skulle ha litt meir trim.
Så då var det berre å bytte fjellsko med joggesko og labbe iveg..
Nett som i gamle dager..då var vel apostelens hester og framkomstmiddelet..
Mottakaren vart glad han.
Gamla fekk litt tiltrengd trim og alt var i skjønneste orden.

No er det strikk og tv resten av kvelden
Badehotellet eller Vera🙂

2 kommentarer
    1. Flott tur! Trenger da ikke være langt for å få fjell og toppturfølelse. Frisk luft gjør godt uansett lengde og tid.
      Også ble det en ekstra postrunde også 😉 Koselige bilder! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg