Planetdrepar

Skumle saker.
No er det oppdaga skumle store astroider i solsystemet som ,visst dei treff oss…ja så er det over
Den store smellen.
Er mykje uti verdensrommet,og skal godt gjerast att alt altid klarer å unngå å treffe vesle Jorda
Men kjem den,så veit vi ikkje meir..Det får vere trøsta

Dystre ting ein les på morningen.
Her har eg og Ingolfen krølla oss godt ihop på kvar vår kant.
Eg i stolen og han ved beina mine.
Regnet plasker ned og er innever ,seier han…
Skikkeleg haustver:-)
Godt å berre ha tid å nyte kaffikoppen og vakne i fred og ro

Etter tre dager på kurs er det godt berre å sleppe å bruke dei små grå meir enn høgst nødvendig.
Fekk ikkje til deen fellinga på votten som mønsteret sa.Vart skikkeleg stygt..Så må ta oppatt.
Oppdaga at eg har for lite tråd og..Berre elendigheit..:-)Må sjå om eg berre bruker ein annan farge framme på vottane..Er jo ein prøve…
Strikking har aldri vore mi greie:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg