Pitte liten

Naturens flotte univers

der oppe er den.
Månen
Prøver så godt den kan og lyse opp.
Pitte liten for tida men fin er den:-)
Nydeleg ute, og vert nok ein fin dag

Ingolf har vore ute og sjekka tilverelsen lenge han:-)
Antageleg mykje å passe på
Er ikkje same farten på meg,må eg tilstå

Sett på tv og God morgen Norge
Triveleg på morgenkvisten

Sola er i ferd med å stige sakte opp i horisonten.
Viktig å av og til berre sette seg ned å nyte og observere område rundt seg.
Her er vel problemet mitt at eg sit der forlenge.
Mangler tiltakslyst,rett og slett.
Høsten og mørketida gjer noko med meg og er vanskeleg å snu.

Veit om det,og er kun eg som kan gjere noko med det
Har berre lyst å bre teppet over hovudet og stenge verda ute:-)
Håpe på eit under og at alt ordner seg sjølv..
Tvilsomt.Så her må eg snakke hardt til meg sjølv..
akk ja…Litt skal ein ha..
Må kanskje prøve gjere ein innsats inne idag.Rydde litt om ikkje anna.
Det er jo snart jul
Her må eg ta meg sjølv hardt i øyrene:-)

Ha ein super mandg

2 kommentarer
    1. Det er mange som sliter med energinivået nå i mørketida.
      Vi prøver å tenne litt ekstra lys for at det skal bli litt lysere. Vet ikke om det hjelper så mye, men koseligere blir det om ikke annet.🤩
      Kos deg masse i kveld.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg