Påskesnø:-)

Kva i alle daga,sa Ingolfen igårkveld
Vi har fått påskesnø

Brrrr..
Har vore ganske så kaldt så var vel å vente,og vi er i mars
Men eg vil ha tosifra plussgrader og vår eg
Då er eg liksom i modus

Ser at påskeharen kan få sine utfordringar idag…
Gamla får drikke kaffi og fundere på saken

Raspeballmiddag idag tenkte eg.Litt greit med fri når middagen tek litt lenger tid:-)
Kjekt med familietid.Vert ofte lite av den og i ein travel kvardag der alle har nok med sitt.

Nyheitsbildet vi har for tida seier mykje ..
Vert så makteslaus
Skal berre slappe av og nyte fridagen i fred og ro
Tusle rundt inne og berre vere
treng ikkje ski og påskefjell for å feire påske

Ha ein super onsdag:-)

5 kommentarer
    1. Her på Østlandet hos meg har det snødd mye denne uka, jeg venter også på våren 😊
      God påske🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg