Påfuglblå


Måtte berre sjekke korleis denne fargen blir i ein genser…
Veit eg burde fortsette på den som ligg i korga…
Men…ikkje nett no

Maya Love genser..

Var eintur på grava til pappa etter jobb.Bursdagen hans idag…vemodig…
Men sånn er livet.
Vore flott i ettermiddag,skjønnt sommertemperatur er det ikkje…


Sofa,tv og strikketøy..
Nyheitene.
Alsheimers og bompengpartiet..uten samanligning…
Det første er ein fryktelig sjukdom for dei det rammer…
Det andre veit eg ikkje kva eg skal meine noko om.
Rekner med dei og må ha andre saker på agendaen…ellers så syns eg det er vel tynnt..
Formykje bompenger er ikkje av det gode…men eige parti er litt spesiellt..syns eg..
Men vi er ulike og takk for det..
Ha ein fin lørdagskveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg