Påan igjenn

No må dei som i gleden kasta meterstokken,kjøpe seg ein ny.
Var vel å forvente og låg i korta.Det å normalisere tilstandane midt i ein pandemi er ikkje så lurt.
For vi tok jo heilt av. Glømde både avstand og forsiktigheit. Sikkert å vaske oss på hendene og, for forkjølelsen har blomstra..
Jadå..Hos meg og.
No er reglane på plass att ilag med munnbindet.
om ikkje anna så tjener dei som lager desse rikeleg med peng.

Her må ein leite etter det positive.
Syns syns i utelivsbransjen som igjenn misser inntekta.Og alle som igjenn vert permiterte

Men er jo no i julebordstida at smitten sprer om seg.
Rundt her sprer smitten seg via skule og barnehage.Men vi kan ikkje leve isolert resten av livet.

Idag har eg endeleg fått ferie:)Men imorra er det kommunestyre,så eg får nyte dagen i dag:-)
Trur eg må prioritere litt julerydding både her og der.
Sove lite,så ein luftetur er nok lurt.Mulig det er broddeføre.Iallefall var det skummelt glatt utafor husdøra.

Kaffikoppen er god å ha kjenner eg.
Er mange tragiske branner no. Veldig trist
Kjenner eg får klump i magen.
Verden er ikkje berre snill og ulykker skjer.


Baka litt igår.så no er riflekjeksa på plass.
Kromkakene skal eg vente med.
Må kjøpe meir potetmjøl kom eg på:-)
Kjekt å ha til glutenfrie kjeks:-)
Er ikkje nokon storbaker.Har ikkje sju sorter,men dei som vi et opp.-)Har baka mykje til fuglane oppgjennom.
Ha ein fin dag:-)Skal prøve gjere min til det same

1 kommentar
    1. Vi er inne i en tid der mange triste ting bruker skje… brann er forferdelig.. 🙁 Desembermånaden kan være tøff for mange…
      Ja den koronaen…. vi får nok ikke bukt med den med et knips… vi får ta vaksinene og holde oss til de rutinene som er innarbeidet…Trist for næringslivet… Tøffe tak…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg