Overskya:-)

Er nesten utruleg at vi har hatt ein periode over fleire veker med sol og blå himmel:-)
Idag er det skyene som har overtatt og snøen lurer nok bak hjørnet:-)
Her er det sofadag kjenner eg.
Greit med slike dager av og til og eg treng det
Pakke meg inn i teppet og gjere ingenting:-)
Heilt utmerka innstilling tenkjer Ingolf
Han har krølla seg ihop på teppet sitt og ein ser knapt ein bevegelse

Syreskader på tennene er eit auka problem
smådrikkinga mi på sukkerfri brus må eg nok tenkje over.Skal ein drikke får eg ta alt med ein gang:-)
Halde meg til vatten er vel tingen
Verre er det at det no er eit aukande problem blandt dei unge
Sukkeret har vi fått ned, men brus uten sukker og vatn med smak er like skadelig.Nesten.Men iallefall for syreskader

Ilandsproblem
Krigshandlingane fortset rundt om
Berre trist

Kanskje eg skal starte dagen med å gå ut og hente litt ved.
Litt huskaldt idag syns eg
Kanskje det berre er eg som er litt småslakk:-)
Ha ein super dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg