Onsdagsstemning:-)


Ser ut som vi får ein fin vårdag idag og
Eg for min del sto opp sånn i halvirritasjonen
Rart med det når tankane svirrar rundt og irritasjonen over ting og tang tek over…Då er det berre å stå opp
Men har sove godt nokre timar,trur eg:-)
Inntil drømmeverden starta irritere seg over den virkelige verda

Gjesp

Ingolfen er gått ut..Så tidleg gidd ikkje eg gå tur,men trur eg treng ein idag
Han med hentesveisen ser ut til å vinne valget i usa iår og…Eg seier ikkje meir
Penger er makt
For meg er det Amerikanske valget reine sirkuset.Og valget kan ha skremmande utsikter

Dette her kan ta tid.Heklelysta mi for tida er heller laber.Ein omgang i ny og ned.Eg har mykje att.
Energinivået mitt er ikkje det det eingang var
Himmelen vert meir og meir rød og det lysner av dag
Kaffien gjer godt mens eg nyt utsikta

Ha ein super onsdag

3 kommentarer
    1. Bare å stå opp når tankene begynner å kverne. Kjenner til det.
      Valget i USA… vel som du sier Penger er makt. Trist men sant. Hjelper sikkert ed hentesveis og en breial fremtoning som har løsningen på alle spørsmål med suveren arroganse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg