Oj,oj,oj

Den følelsen av å vakne og kjennes som ein er oppbanka.
Har eg verkeleg høyrt plogen fleire ganger i natt?
Ingolf som banker på soveromsdøra..
Kva er klokka?
Kjenne at naturen krever at eg står opp.
Inn på badet
Mat til pus
På med kaffien og så ser ut..

Vind og snøkave..
Ikkje rart plogen køyrer.
Dagens trim vert eingod del lengre og hardare enn planlagt..

Pokker..
Eg orker ikkje vinter no.
Eg vil ha vår.

Meldt snø i fleire dagar.
Litt spent på kor mykje det blir..

Rekordlåg deltagelse i årets kollenfemmil les eg.
Til og med toppidrettsøverane er lei vinteren💥
Trist for arrangørane.
La det bli 19 pluss og sol.
Har ikkje behov for snø i midten av mars..Som vanleg ingen som spør meg.

Nei,best eg fyrer i ovnen og psyker meg opp til snømåking.

Ha ein finfin lørdag

3 kommentarer
    1. Utenom at jeg ikke har en Ingolf, så var det samme her. JEG VIL HA VÅR! Har vørt tre uker i varmen, men enda er jeg drittlei vinteren, så spørs om jeg må forlenge oppholde til neste år 😁😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg