Nyter søndagen:-)


Skifta litt på turløypa idag.
Altfor vått i marka til eg orker å gå der.
Stort sett snøfritt,men meldt kaldt att,så kjem nok att.
For meg kan vi snart få vår,men lenge til mars.

Her er det rikeleg vatn…
Har ikkje rydda vekk jula endå.
Tenkte at sidan mange av kollegaene mine ikkje feirer jul før 7,så kan eg vente til neste søndag.
Haster ikkje.
Fått kjøttkaker hos naboen idag.
Mett endå.
Har vore veldig godt med ferie,men trur og det skal verte greit å komme i normal gjenge att.
Lett for å verte sittande mykje iro merker eg.
Tatt hurtigtest for sikkerheitsskuld.Eg er alltid litt sånn tett ,allergisk mot diverse,så greit å vite at det ikkje er covid,no i desse tider

Kjem nok ikkje unna denne virusen dei fleste av oss,men har ikkje lyst å vere den som smitter andre.
Men det kan skje den beste.

ha ein fin søndagskveld:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg