No tek eg kveld

Fortsatt nydelig ute.sola skin.
Det er vår❤

Idag har eg vore på fjellet.
Rett frå jobb.
Inn med veske.
På med fjellsko og vatn i flaska og eg var klar
Sånn retteleg fornøgd med sol og varme

Må innrømme det var godt å sjå varden..
Gjekk ikkje nett fort..men i t-skjorte.
Kjende formeleg fregnene spratt ut..

Men for ein utsikt


Når det er varmt og godt og eg kan sitte og nyte.

Prikken over i en

Men skal ærlig innrømme..
Etter dagvakt og fjelltur var gamla sliten og beina møyre.
Godt med dusj og svolten vart eg..
Så no er det pannekaker og Sommerhytta
Livet er supert

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg