Nei no altso

Når det er 4 grader og sludd over Langeland i juli ,då syns eg det er litt på grensa.
Steike fint inne og kose meg i ferien ver og litt av ein overgang.
Men,veret styrer vi ikkje.
Var som snarast innom Førde og sykehuset.
Fått injeksjon på auge og handla det eg mangla til tacomiddag.
Fekk med liste av prinsen.
Han har kontroll.
Besta er ikkje glad i taco.
I det heile er eg sær i matvegen.

Men vi har ete rester av gårsdagens fiskemiddag til lunch.
Trur vi var like svoltne begge to💞


Ser på feriebilder og tenkjer at..
Kjem nok godver att eingang

Men eg har regnkler og er vanntett…so nokonlunde

Naturen er no her så er berre å snakke litt tøft til meg sjølv og gå tur

Men ikkje idag.
No er det..Gamla tek verda med ro dagen…
Den er ganske ofte.
God fredag😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg