Naturens hage


Elskar villblomstet❤
Står så flott langs vegkantane og nesten overalt kor eg ferdast.
Gjev meg glede og inspirasjon.
Ikkje flink med blomster,men nyte kan eg

Litt smågrått idag.
Tatt meg sjølv i nakken.
På tide å få alt som eg ikkje brukar,som om eg vil det eller ei er for lite ,eller strengt tatt…få orden.
Ser stort ut,men er ikkje så lenger smal over skuldrane😁
Strevde ganske lenge med å få av at ein bluse eg tok på …den såg stor ut…så er slutta prøve

Har uansett for fullt i skapet…så er no begynnt…
Må ha kaffipause😁
Ha ein super dag

Men back too work

3 kommentarer
    1. var slik hage vi alle skulle hatt,vi har noen ville som vi lar vokse da :=) og det har virkelig blomstret ,ble tilogmed brukt litt av det i en brudebukett i helgen som var,ikke verst det da :=) brura plukket sin egen brudebukett et par timer før vielsen,sånt liker eg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg