Nattens dronning

Sjølvtilliten er et ikkje noko i vegen med som de skjønner:-)
Men her sit eg att.
Seint møte og formykje kaffi er nok grunnen til at hjenen min jobber som vi skulle hatt ein stilling i Nato
Heilt utruleg kor den er fungerer no:-).Meir treg i starten og tankegangen når den skal vere påkobla

Sto likegodt opp ein tur.Skal nok legge meg att,men ingen hast og ingen vits i før toppetasien har tatt ro.
Hjelp ofte å stå opp litt og få tankane over på noko anna.

Hadde store planer kva eg skulle rekke på fridagen min,men vart igrunnen lite gjordt.Eit teamsmøte på dagen og møte på kveld.
Og slik gjekk no dagen:-)
Fekk skura av litt grønske på trappa ….var nesten verre enn is…glatt.
Men no er det endeleg utført.har tatt lang tid å planlegge.
Merkeleg dette fenomenet latskap…startvanskane er megastore,men når eg først får start på kroppen,så er det fort gjordt
Blir verre etter eldre eg blir..
Heldigvis seinvakt imorra,så eg kan sove litt lenger når eg først får det til
Til og med sett på Torpet på nett.-)Liker den gjengen iår eg.Litt underholdning må ein ha her i livet:-)
Kan ikkje berre lese krim

Kanskje eg skal prøve sove litt meir:-)
God natt

6 kommentarer

Siste innlegg