Natt:-)

Ute er det mørkt og natta har så vidt starta
Får ikkje sove etter seinvakt
Heilt normalt ,og har fri imorra så greit nok
Ialle tilfelle så er det meldt regn og ruskever og eg har tenkt å ha ein kose meg inne dag:-)

Ingolf derimot fekk behov for ein luftetur ut.Var opplett då eg kom heim.
Mat vart servert og ut gjekk han
Kortid han kjem heim,det sa han ingenting om
Dukker vel opp når det regner som mest:-)

Lørdag starta underhaldningshausten at på tv
Litt greit å sleppe å sjå på berre repriser..
Kan verte lei av det og
Er ikkje så billig med den tven.Litt kan ein kanskje forlange å få for prisen ein betaler
Skal vi danse og Stjernekamp.Eg får med meg det meste,om i reprise

Glad i jobben min,men må innrømme..
Skal verte veldig godt med ein fridag..Snart tid for å pusse tenner og få på pysjen

Ha ein god natt:-)
mandag og nye muligheiter:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg