Når søvnen ikkje vil

Av og til så tenkjer eg at….Hadde vore greit å få sove litt meir enn eitpar timar
Men,så har eg netter der eg søv sånn helt normalt,og livet er heilt greit liksom

Ein skal ikkje sove bort sumarnatta,heiter det
Men,no er nettene ikkje lenger så lyse,så for den del kunne eg no sove

Ingen grunn til ikkje
Ikkje tenkjer eg på noko..
Er igrunnen temmeleg tomt,men kan nok vere alle desse musklane eg plutseleg oppdagar eg har
For det er no eg merkar turen
Paracet er tatt og kaffi kokt
Stappa pleddet godt rundt meg,og nyt ein heller grå morgon

Trekkfuglane har laga formasjonar og reiser til varmare strøk,så det ser ut som vi får ein heller mørk og tung vinter…Og ikkje minst lang
Visst ein skal stole på fuglane…Og det er ofte lurt
Idag får eg heller bruke dagen til å vaske litt og tørke litt støv.
Ser ut som det kanskje kan vere lurt
Rydde ltt i kaoset
Snart er alt tilbake til jobb og normal kvardag:-)
Nyheitene dreier seg mest om han med hentesveisen borti Usa.
Litt lei heile sirkuset derborte.
Vi har igrunnen nok sirkus på heimebane
Ha ein super fredag:-)

3 kommentarer
    1. Sliter ofte med søvn jeg også. Ikke å soven. Det går greit. Men når jeg våkner midt på natta strever jeg med å sovne igjen, for DA er det tankekjør. Ulvetimen setter i gang jobb-tanker. Ikke tunge, bare plagsomme… Og jeg stoler IKKE på fuglene når det gjelder en TUNG høst og vinter. Det skal jeg motarbeide uansett hva de prøver seg på å si…de fuglene..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg