N0 koser eg meg

Funne engelske krimseria på nrk som eg ikkje har sett før.
Så her er det hekling og krim..
Ute er det høljregn før det nok blir til snø.
Men eg har tak over hovudet og koseteppe.
Kva treng eg vel meir.

Trur det akal verte greit å komme tilbake til kvardagen,for har vorte vel mykje søtsaker og mat..
Kjem jo knapt i kleda

Litt kjekt å hekle på duken att.
Gir jo eit håp om at den vert ferdig eingang
Litt greit å skifte på.
Greit syssel no i mørketida

Snart nytt år og nye muligheiter.
Eller syns igrunnen vi går mot tøffare tider.
Usikre.
Men vi får håpe det beste.


Men tilbake til krimserien min

5 kommentarer
    1. Masse jobb med den duken din.🤗👍🏻
      Det er skikkelig tålmodighetsarbeid.🧶
      Jeg begynner å bli lei julefilmer, så jeg kan godt tenke meg å se en krimserie jeg også nå.🤩
      Ha en fin romjulskveld.🎄🌟

    2. Mye arbeid med den duken der!
      Min mormor heklet dobbelt sengeteppe til alle sine døtre. Jeg har arvet dette etter mamma og bruker det nå på hytta. Et teppe jeg setter veldig høyt. ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg