Oppdaga sånn tilfeldig at heile taket på bilen min er oppskrapa
Skjønner ikkje heilt korleis og heller ikkje kortid
Liksom ikkje kvar dag eg ser etter,men trur ikkje det har vore så veldig lenge
Surt er det uansett
Trist
Men lite eg får gjort med det
Ligg no her på sofaen
Sitte er fortsatt ikkje så lurt
Går seg vel til
Ser på sommerhytta
Artig
Morsomt å følge ulike personligheiter og så finne ut kven ein heier mest på
Ute har det vorte kaldt
Snøa litt i dag og Lifjellet er heilt kvitt att
Forsvinn nok fort når vårvarmen dukker oppatt
Men no har den pause
Sånn sett greit å ha sofatid
1 kommentar



Nei det er ikkje morsomt med oppskrapa bil-tak 🙁 Kjedelig…. God bedring til deg!