Mysterium

Oppdaga sånn tilfeldig at heile taket på bilen min er oppskrapa
Skjønner ikkje heilt korleis og heller ikkje kortid
Liksom ikkje kvar dag eg ser etter,men trur ikkje det har vore så veldig lenge
Surt er det uansett
Trist

Men lite eg får gjort med det

Ligg no her på sofaen
Sitte er fortsatt ikkje så lurt
Går seg vel til
Ser på sommerhytta
Artig
Morsomt å følge ulike personligheiter og så finne ut kven ein heier mest på
Ute har det vorte kaldt
Snøa litt i dag og Lifjellet er heilt kvitt att
Forsvinn nok fort når vårvarmen dukker oppatt
Men no har den pause
Sånn sett greit å ha sofatid

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg