Morgongretten

Ikkje greit å ikkje heilt vere sånn superopplagd og grei om morningen:-)

Men så lenge eg får vakne i fred og ro,så går det seg til.

Skyene dekker snart himmelen heilt,og redd vi får snø.

Er det noko eg ikkje treng når eg har arbeidshelg, er tett snødrev og uframkommelege vegar.

Vel og merke er det vinter,men litt hensyn kan det no ta

Flott om morningen,hadde det berre ikkje vore så tidleg:-)

Må ut eintur i dag ,kjenner eg.Er nokre dager sidan sist luftetur,og det merkast i ein gammal skrott.

Har ikkje gjordt noko anna enn å ete heller,og buksene krympar i vask.

Uting:-)

Men no får eg få i meg litt kaffi til og håpe maskjeneriet startar opp

Ha ein super fredag:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg