Morgondikt:-)

Sommarstemning i mange dagar
Ser folk får farge på bare magar
Ikkje eg ,forher er det kvitt
Ser ut som eg reklamerer for Blenda gitt

Men uansett så koser eg meg
Kjenner at varmen gjer godt i seg
Sola får oss til å smile meir
syns til og med at humlene blir fleir

Berre å nyte det fine veret vi har
Berre synd at møte og jobb tek tida eg har:-)
Kanskje det skulle ha vore forbudt
å ha møte før sola tok slutt

Men, sånn er det ikkje og greit er det
møte og seinvakt, her er ingen fred
Men har valgt det sjøl ,så bør ikkje klage
sjølv om frustrasjonen at og til sit djupt i min mage

Morgenstunda er iallefall mi
Nyt den med kaffi og får kroppen på glid
Les litt saker og får med meg det som skjer
Ellers berre nyt eg at i har godt ver:-)

Ha ein super torsdag

4 kommentarer

Siste innlegg