Morgenstund


Flotte desse kalde og klare oktobermorningane
Rutene på bilen er frosne
Vegane kan vere glatte.
Sola skin og gamla tankar krefter til ein lang vinter
Starta på medisin eg håper tek betennelsen i skuldra.
Demper smerter og gjer meg kvalm iallefall

Men,hjelper det er det verdt det.
Må halde ut meir enn ein dag🥳

Sove godt og fekk vakne av meg sjolv
Ingolf har fått mat og gått ut.
Kattelivets gleder
Har meir enn nok med å lage kaffi
Ikkje snakk om morgonstemning her i gården.
Skikkeleg B menneske

Helg og fri❤️

Trur eg må hente meg litt ved å fyre i ovnen
Varmepumpa går men syns kulden bit seg fast i veggane.
Tid for å skifte vindu.Men til våren kanskje..
Energilekkasjen trur eg er stor.
Gjesp
Gidd verken lese eller høyre på radio
Bør feste nokre tråder i ein løpar i løpet av helga..
Småsur her eg sit🥳
Ikkje alt eg tenkjer som egner seg på trykk.

Snart tid for meir kaffi
Ha ein super dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg