Med små steg

Tripper rundt..
Uten bøy,muskler som kjennes oppbanka og kiloer som auker i rekordfart..

Idag så la eg inn litt lenger trimrute.

Naturen er så vakker no.
Kjenner ro i sjela ved synet
trippa meg heilt ut på utsikten.
Om det er lurt for ryggen,det veit eg ikkje.
Den verker no uansett.
Men for resten av meg er det balsam for sjela..
Akkuratt passe loffetemperatur og om ikkje anna går tida fort..
No har eg funne roa med krimbok på balkongen.

Ein får berre gjere det beste ut av situasjonen.
Sjå komikken i galskapen..

Ha ein super mandag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg