Massevelt og frustrasjoner

Sykkelsporten kan rett og slett vere livsfarleg.Det veit vi jo
Å sjå publikum vase seg ut i vegen og lage til massevelt og kaos er ikkje bra.
Langtifrå.
Det er då eg tenkjer at koronaregler om metersavstand og null publikum langs ruta ikkje er feil
Då hadde vi unngått slike linselus,som igrunnen kun vil vise seg fram på tv

Denne her bør vel helst gå i sjul for resten av livet:-)Iallefall så er det ikkje noko ein skryt til barnebarna av.Er synd i fyren sånn i ettertid.Var nok ikkje dette han tenkte på i galskaens øyeblikk

Vert nok ein snakkis lenge

Ikkje dei store overskriftene i avisene.Sommerferie
Krig i verda der supermaktene blander seg inn,er det eg bekymrer meg for.Ikkje bra

Her er det kaffi og oppsyking til Førdebesøk og tannlege.
Kanskje eg reiser litt i forkant så eg får innom litt butikker.
Treng ei handsag:-)Av alle ting.Etter bedøvinga bør eg igrunnen omgår ferrast mulig:-)

Ha ein fin dag

4 kommentarer
    1. Tenkte jeg skulle si at du burde belønne deg med litt shopping ETTER tannlegen, men da skjønner jeg at det ikke er noe vits 😀 Hvis det skal bedøves. Lykke til! Ja, jeg så også den velten, og tenkte HERRE GUD, hvor teit kan man bli liksom? 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg