Mars

No er dataprogramerte skriveprogram eller robotar begynnt å ta over.
Romanar og artikler.
Kunstige hjerner kan vere skumle nok dei.

Men enn så lenge så reknar eg med forfattaryrket er trygt.
Det demonstrerast for samane sine rettigheiter.
Togulykke i Hellas.
Kjenner eg blir kald inni..Trist.

Drikk kaffien min og prøver få kroppen til å rasle seg på plass.

Bør slutte drikke kaffi kl 10..les eg.

Då er eg nett starta.
Har med søvn å gjere vistnok.
Får vere som det er.
Eg treng litt andre tider eg.

Litt grått ute idag.Yr melder sol,så er håp😁
Nesten så eg får lyst å gjere litt i hagen.
Eller mangel på hage.
Her er totalt fråver av grønne fingra,men må rydde litt opp.
Ikkje i dag…
Ein anna gang..
Er lat.
Men kanskje eg skal rusle innom naboen.
Ha ein super dag

2 kommentarer
    1. Kos deg med enn hva du måtte finne på i dag🙋🏼‍♀️ Her er det sol, vært på tur med hunden og rukket en tur på butikken. Og sjølsagt frokost og kaffe og enda et lite formiddagsmåltid. Så får vi sjå åssen resten av dagen blir. Alltids noe å finne på. Kjeder meg aldri😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg