Mandagmorgonblues

Krigens herjingar forset for full styrke
Nesten så ein ikkje klarer å ta innover seg all elendigheita
Høge renter og dyr mat er ein bagatell i denne samanheng.
Ikkje for dei som slit med å få endane til å møtast.Misforstå meg ikkje,men her er i det minste fred enn så lenge

Det lokale skipsverftet er seld til Tyrkia
Om det er bra eller dårleg skal eg ikkje uttale meg om,men stadig meir av våre arbeidsplassar vert styrt frå utlandet
For dei er ikkje lokale forhold og tilpassingar viktige
Er å håpe at det går bra no og
Vi treng denne arbeidsplassen
Men skulle ønska at det meste var på norske hender

Overskya no på morningen
Planlegg ein rusletur etter vegen, men ting tek tid
Ingen hopp og sprett av denne dama …
Kjem liksom ikkje igang idag.
Kvitrima på marka og nedfrosen bil.
Vurderte handletur,men får sjå.
Dagen er endå lang

Juleforbredelsar er og eit framandord iår
Ikkje gjordt noko og heller ikkje kjøpt ei gave
Er no berre å vaske over golva og slenge på nokre dukar når så langt lir
Litt julegaver må eg få til,men kortid er uvisst
bør helst vere før jul
Har ikkje tenkt å handle så mange
Må handle advendskalendera…Tradisjon
Viktig å halde på dei få eg har:-)

Sola skin inn til meg så mulig det betyr at dagen er starta:-)

Ha ein super mandag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg