Må ta ein alvorsprat

Trur eg må ha meg ein lang alvorsprat med Ole Lukkøye..
Kor han er når eg treng han er uvisst..
Dette skal bli ein lang dag.
Førdetur med Larris…bilen
Ikkje eugodkjend.rusta tromler etter 5 år.
Mandagsbil..
Men sånn er det med den saken..
Får prøve sove før nattevakta.

Mykje vatn overalt no.
Har jo hølja ned.

Må snart fløyme over i vannmagasina.
Litt bedre igår,trur eg.
Blir litt lei regn og vind.

Kaldt ute,så håper ikkje det er glatt på vegane.
Skummelt av og til på morningane.

Ingolf har stukke ut og eg har mest lyst å sove..
Men no er det for seint..
Ha ein super dag

1 kommentar
    1. Håper virkelig du fikk sove litt før nattevakta. Det er jammen ikke enkelt å måtte snu sagnet til stadighet.😅
      Håper det ikke er blitt glatt på veiene hos dere.
      God vakt!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg