Lysglede og førjulstid

Sånn etter mørket var starta å legge seg over sansehagen vår på jobb,oopdaga vi lys i mørke..
Der gjekk teamledarane våre og hengde opp lys etter jobb..

Skikkeleg koseleg for oss som sat innafor vindauga og kosa oss med sjølvbaka lefser og julekjeks og høyrde på julesangar..
Kom skikkeleg i julestemning..
Litt meir ein sur opplevelse for dei i hagen..men det merka vi lite til..

Er der eg har julestemninga..på jobb
Heime ser det ut som totale kaos..
Ikkje har eg baka og verken rydda eller vaska..
At det går an…
Uff.
Ikkje får eg sove heller..
Så her sit eg klokka 06 og skriv blogg.Burde nok heller ha rydda
Den einaste som er fornød med det er grendapusen som har fått mat..
Dundra på glaset i utedøra så det sto om liv..
Så mager er den slett ikkje..

Om eg kjem igang med noko idag…
Tja har heldigvis fri..
Så tek eg det derifrå.

Ha ein super fredag..
Vert nok jul hos meg og

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg