Lørdagskos

Ingolfen og gamla held seg inne.Iallefall endå
Temmeleg grå og dyster morning med regn og skodde
Ikkje for det.Var omtrent det same igår og,så gamla orka ikkje gå tur
Burde det idag,kjenner eg,men avventar
Kan jo vere skodda lettar i det minste
Sånn skikkeleg vestlandssommar
Temperaturen er ikkje så verst
Må ta med det positive

Mykje som skjer rundom idag,men frestar liksom ikkje det heller
Kanskje berre fortsette på å finne ut kva eg igrunnen har i krokar og krær
Mykje kunne nok med fordel havna ein annan plass

Ryggen er på bedringens veg og kjenner eg får att litt arbeidslyst
Noko berre det.Eller litt meir overskudd er vel det rette å sei

No er det vm i fotball for alle penga.
Eg må innrømme at det meste går meg hus forbi
Held med små glimt innimellom
Fiberen er kommen i hus
Må berre vente litt med å koble den til til eg har fått sagt opp det trålause nettet eg alt har
om fiber blr bedre det veit eg ikkje
Det fungerte då han prøvde
Har jo hatt bra uten fiber og,men har no fått lagt det inn
Uten tv
Den held eg utenom

.
Må først prøve kor det fungerer

Verdensbildet er like utrygt som det har vore
Veit liksom aldri kva som skjer

Ha ei strålande helg

2 kommentarer

    1. Her er det også smågrått i dag, men skikkelig varmt, og fuktig luft. Jeg har uansett bare vært inne jeg, på treningssenter. Passet bra i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg