Lokalvalg

Det kjekkaste med å stå på stand er felleskapet, dei gode samtalane og diskusjonane

Kjekke partikollega.

Men og kjekke politiske motstandara
Dei gode samtalane som kjem når folk kjem bortom og vi alle saman lufter våre tankar og meiningar om kommunen og verden ellers.Likheiter og ulikheiter kjem fram
Kom Høgre og idet eg gjekk og måtte på jobb, men er det same der.
Var ganske så kaldt og surt å stå der på slutten,så valgkamp er ingen kjære mor:-)

Vi har ulikheiter men alle vil vi jo det beste for innbyggjarane og fellesskapet..
På kvar vår måte.
Kven folk stemmer på er opp til dei.Men gå og stem
Ender vel ofte med kven dei ynskjer som ordførar..
Mange flinke politikara i politikken.
Nokre er stille,andre tek plass,men saman fungerer det.Uansett parti

Alltid noko som kan bli bedre.
Ting kan og bli verre
Noko kan vi styre
Andre ting må vi ta når det kjem.

Idag har gamla sove lenge,er sliten
Glad for fri imorra
Men til eg skal på seinvakt skal eg gjere null og niks..Ilag med Ingolfen.Det regner ute:-)

God søndag frå meg og Ingolfen

2 kommentarer
    1. Kjenner meg igjen i det du beskriver. Også her er samholdet godt mellom partiene, vi er kollegaer som alle vil det beste for kommunen. Selv om vi ikke i ett og alt er enige om hva det er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg