Livet er supert

Tenk å vakne til sol og skyfri himmel i dagevis.
Litt kaldt er det jo..
Men har ein ein solkrok så er ein berga..

Krim,sol,kaffi og smågodt.
Då har eg det supert..
Mulig eg heller burde tatt ein fjelltur,men er ein smule lat.
Det fine med godver er at ein føler ein får litt energi sjølv om ein jobber.
Har jobbepåske..fri torsdag
Sånn er det i helsevesenet.
Men er som det er.
Eg later som eg er på hytta ved fjorden…
Ikkje at eg har nokon

Viktig å nyte øyeblikka.
Synd med den flotte kirka som
Brann ned…uerstatteleg.
Livet er av og til urettferdig

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg