litt av kvart

Relaiteten er at vinteren nermar seg tenkte eg igår på solskinnsturen min.

Der kom det ein kar køyrande og sette opp snøstikker

Blikket mitt gjekk automatisk opp i lufta for å sjekke om kulden kunne komme snikande:-)
Godt kva som er gjordt,men i likheit med grågåsa som reiste tidleg,ga det meg ein litt uggen følelse av tidleg vinter

Men,slike sommerhøstdaga som i går må nytast:-)
Var innom grava til pappa

Blomstrer fortsatt der så berre satte litt lyng på sidene.
Får fikse litt bedre ein annana gang:-)

Nytte sola i den flotte hagen ved omsorgsboligane.
Den er rett og slett flott,syns eg.
Kjekt å sitte der å berre kose seg litt før jobb i godt selskap.

Idag er det skya og grått og tilbake til normalen
Gamla har sove lenge og kjenner at det gjorde berre godt
Sitte her og drikke kaffi og fundere over livet
Heilt stille på fjorden og myggver:-)

Gleder meg til frihelg:-)
Håper på fint ver
Må rydde både inne og ute:-)
Fortsatt ikkje skjekka om det er ei eller fleire poteter i nokre kasser

Tatt opp nokre små avlange kvite.
Koker sunde før ein har fått dei i vatn.
Sette nokre gamle poteter eg hadde i ein pose så er nok dei.Kanskje mandelpotet?Eg aner ikkje.
Ikkje mange ,men potet er potet

Berre eg skjønner korleis eg skal behandle dei:-)
Snart rusle meg ein tur ,kanskje
Ser ut som regndråpane venter på å få sleppe seg ned

Ha ein super dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg