Latmannslivet:-)

I dag har eg rett og slett ikkje gjordt noko verdens ting,utenom å lage meg mat

Berre slappa av,lese litt og berre latt humla suse
Hadde igrunnen så smått tenkt meg ein liten fjelltur ,men gadd ikkje rett og slett.
I morra har eg derimot tenkt meg ein av desse 10 turane til idrettslaget.Sånn lett ein ,som det står.
Har sikra meg turfylgje,for aner ikkje kor det er strengt tatt.
Retningsville gamle kjerringer på tur er ikkje berre berre.Og når ein i tillegg ser litt dårleg,så er det fort å misse eit rødtt merke:-)
Kjekt med turkamerater av og til.Berre dei ikkje går ifrå meg:-)


Det går nemlig ikkje så fort med meg,men kjem no fram eg og
Tregt med lesinga og fortida,men boka er ikkje så verst den altso…berre eg som igrunnen ikkje har lyst til nokon ting.

Lite vatn fortida,for med tørke og eigen brønn,så er det slik.Det er då eg ynskjer eg hadde vore tilkobla eit vannverk:-)
Eg har faktisk lyst p vaske klær.Hatt behov for å vatne ute og visa versa…Kan eg berre gløyme..
Så det får tørke inn ute og eg nyt godveret.
Har no klær ei stund endå:-)
I krise får eg vaske hos naboen:-)

Irriterar meg over ol på Discovery..Ser jo litt på tv Norge.
Noko skal ein jo irritere seg over:-)
Ein gris stakk av i ein tunnel i Stavanger..Skjønner den godt eg,men burde vel hoppa av ein annan plass:-)Griseflaks 🙂
Ser det for meg:-)
For det meste repriser på tven og i sommartida.Så eg trur eg legg meg på sofaen med boka mi.
Flott ute,men vil hest vere inne:-)

God mandagskveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg