Lang dag:-)

Føler eg har vore oppe og styra så lenge at klokka burde vore mykje meir:-)
Sikkert fordi eg tok trimturen min veldig tidleg.
Merkeleg med desse vanane.Når eg bruker å vere ferdig med trimturen 11.30 og er det to timar før,så får eg plutseleg så god tid.
Ikkje at eg har gjordt noko fornuftig altso..Tvert imot. Berre et, og det kan eg fint la vere
Iallefall burde eg.
Men, men. Seinvakta nermar seg og i morra er det fri
Og endeleg frisør.Ser ut som eit takras
Er no gale ellers og, men no er det nesten krise
Skal bli godt ,kjenner eg
Lenge til ferie.
Burde kanskje ta meg ei bok og sette meg ut i sola litt.Samle litt meir fregner
Nyte dei lyse dagane og fritida:-)Då er ikkje tida til ferien så lang.
Dei lyse kveldane no,kjem ikkje att.

Rosetreet mitt blomstrer villig vekk.Har fleire,men berre dette som ser ut som det trivast hos meg.
Grønne fingra har eg ikkje:-)

Ha ein super onsdag

4 kommentarer
    1. Veldig fint rosetred!
      Og ja, dei lyse dagane blir berre kortare og kortare….. men godt no – midtsommer og greier 🙂 Nyt dagane så godt det let seg gjere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg