Kvitt


Aprilver.
Skikkeleg surt ute.
Ikkje rart kroppen min har slått på kriseberedskapen
Kulde og fuktig ver det likar den ikkje.
Men,har tulla meg inn i pleddet mitt og kaffien er snart klar.
Håper det blir litt bedre ver utover dagen for alle konfirmantane rundt om.
Litt kjekkare med sol.
Stor dag for konfirmanter og foreldre.

Kjøpte litt blomster eg trudde tolde kulde..
Det trur eg ikkje dei gjorde….
Heldigvis ikkje mange.
Så no venter eg lenge med å kjøpe meir.
Litt dumt å kaste pengane ut glaset😘
Er litt fristande når sola skin og alt er berre supert.

Ha ein super lørdag

3 kommentarer
    1. Stemorene mine har dukket opp igjen fra snøen. Vi fikk jo 30 cm påfyll i begynnelsen av uka.
      Det ser heldigvis ut som om de har klart seg.
      Håper det snart blir vår på ordentlig hos deg og.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg