Kvernsteinsparken

Vi er så heldige her i Hyllestad at vi har ein kvernsteinspark
Den viser oss korleis vi har vore ein kommune som har hogge ut og selt kvernstein .
Kvernstein frå Hyllestad finn ein mange plasser

Elevar frå skulen lærer og viser oss andre mange teknikkar.

Går ei fin løpe gjennom parken

har lenge tennkt eg skulle ta runda,men igår passa ddet.
Hadde pause etter teljing av forhandstemmer,og hadde litt lang veg heim.
Frisk luft gjorde susen.

Var ein koseleg tur,og om sommaren er her guida turer .

Avslutta med å sjå jentekamp på fotballbana.
Flinke jenter.No kjende eg ingen av jentene,men foreldre og besteforeldre.Hadde litt lite klær på meg,kjende eg.Ikkje heilt planlagd aktivitet:-)
Koseleg pause,og anbefaler ein tur gjennom kvensteinsparken:-)

Valget er over og no skal regjeringskabalen løsast.
Spennande det og:-)
Ha ein fin dag

2 kommentarer
    1. Flott sted ser det ut til, og jeg ble faktisk nysgjerrig på kvern-steinlaging. Jeg tenker da på hva slags stein som ble brukt. Om det ble laget kvernsteiner her på Ringerike eller hvor de kom fra.
      Ja, nå skal regjeringskabalen legges Det blir spennende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg