Kvernsteinsmarknaden

Vi har det i Hyllestad.
Nydelig ver og mykje folk.
Sto på stand for partiet mitt,men fekk jo tid å vandre rundt litt.
Indrefjord gard.
Dei hadde det travelt såg eg

Her har du mitt parti.
Var der dei andre og🥳
Nationalforengen for folkehelse var vi innom på rundturen

Fjordklang sang vakkert.
Tilbake til vikingtida

Salgsboder overalt.
Tok guiss hos røde kors med strykkarakter.
Skal ikkje vere enkelt.
Rett på jobb og kosa meg der og eg.

No ligg skodda tett over fjorden.
Krølla meg opp i godstolen og nyt sommarkvelden.
God helg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg