Kva i all verden…

Her sit eg djupt inni 71grader nord,mens eg prøver hekle på langtidsprosjekter..
Merkelig..
Tråden sit fast stadig vekk og eg kjenner at irritasjonen stig..
Rykker til,men bom fast..
Bøyer meg ned for å ta skikkeleg tak..
Der sat Ingolf.

Ikkje rart eg sleit.
Vinteren har tatt skikkeleg grep,og når sola går ned er det beinkaldt.

hadde meg ein fin tur i ettermiddagssola.

Litt glatt,men flott.
Tida fyk.
Familietid og laga raspeballer til middag..
Gjere ting ein sjelden rekk.
Godt var det og.
Meldt snø så då får eg kanskje gjere litt av det eg igrunnen hadde planlagt.
Kor vert tida av?

Alderen som set sitt preg🎈

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg