Kunsten å kose seg


Siste frikvelden denne påskefrien.
Kan ikkje leve av kos åleine.
Jobbehelg.
Vore godt med fridager kjenner eg.
Idag var det tid for påskeegg..
Påskeharen hadde vore her og..
Til å med tenkt på gamlemor.
Sjølv om vi ikkje kan samlast alle inne,så gjer det seg med felles uteaktiviteter ..
Litt kaldt,men sola dukker nok oppatt.

Fjellturane tek eg ein anna gang..
Mangler fortsatt lysta..
Våren er her og gamla er om mulig endå meir tungpusten..
Får berre vandre etter vegen så lenge..
Kjem nok utferdstrangen og når temperaturen kryp litt opp..
Kan no leve i håpet..
Men sett mykje krim på tv..
Lata meg rett og slett..
Det er liksom det eg treng innimellom..
Kjenner at eg lenkter til normale tilstander..
Men kanskje dette vert vår nye normalitet..
Ikkje så mykje eg kan gjere anna enn å gjere det beste utav det..
Ensomheit er dessverre og ein del av dette.
Det å treffe andre og berre slå av ein tilfeldig prat med nokon ein treffer
Er endå så for oss med jobb og familie rundt oss.
Straks verre når ein vert omtrent overlatt til sitt eige selskap i månedsvis..
Er ikkje berre å stikke innom nokon i dagens kohortsystem.

Så håper vaksina fører til mindre einsomheit..

Fortsatt god påske

1 kommentar
    1. Hei på deg. En god dag etter påske ønsker jeg deg. Håper at det er sol hos deg i dag.
      Jeg har nettopp vasket hus og brødet i ovn er snart ferdig stekt:)
      Kos deg i dag og om det er bare inne og se film eller spise sjokolade:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg