Krisestemning delux

Her sit ein og et salat og kylling i eit frustrert forsøk på å vere sunn..
Det er då krisa er fullkommen.
Hjørnetanna er heilt laus..
Så no går det kun på vatn…
Vel og merke sende eg ut signal om at no trengde eg krefter til å legge om kostholdet…
Men var ikkje lause tenner eg hadde i tankane.
Håper eg kjem til hos tannlegen min imorra…
Kom jo frå Førde…
Som om ikkje frustrasjonen var stor nok som den var…
Prøvde klær idag eg…ingen positiv opplevelse…
Kor mykje eg prøvde stappe ned,så taut det ut.
Livmålet mitt aukar og aukar…
Uffameg..
Kjøpte jo klær…
Kan ikkje gå uten.
Ikkje min dag for å sei det pent..
Får håpe eg ikkje svel tanna iløpet av natta..
Og håper inderleg på tannlegetime…imorra
Gjekk meg ein tur i frustrasjonen..
Gjorde godt med frisk luft om ikkje anna

Fint med blomster frå naturen.
No sit eg her frustrert,feit og tannlaus.
Syns synd på meg sjølv og livet er noko skit.
Kun ein veg og det er oppover🙂

4 kommentarer
    1. La tennene ramle ut, – og du kan kun ete graut, og vips, så blir du så slank så…
      😎
      Det gjelder å finne fordeler i det meste.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg