Koster å vere kar

Koster å ha bil og.
Larris har nemlig vore på sin årlege sjekk.
Det tok tid.
rusla rundt i Førde imens.
Mykje vatn i Jølstra og

Raķk frukost og middag.
Mett endå.
Iallefall tørst
Var nok salt i maten.
Var innom nærmast alle butikkane.
Kjøpte meg eit måleband.

Larrisen vart no ferdig etter fleire timar.
Kosta skjorta den servicen altso.
Skulle tru han hadde fått nye deler av gull.
Men,sånn er no prisane.
Går ikkje eit einaste kollektiv tilbud hos meg.
Bil må eg ha
Så tenkte eg at..
Godt eg ikkje fann noko eg hadde lyst på før på dagen🌻

Dekk må han og ha…
Ikkje grenser🙂
Sånn er det med den saken.
Får heller spare på andre ting.

Fekk meg no måleband

God helg🌻

2 kommentarer
    1. Godt målebåndet er i boks!
      Det koster skjorta og litt til med disse servicene og reperasjoner generelt på bil…. og dekk…. må ikkje snakke!
      Lag deg en fin lørdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg