Koronavaksine

Skal få nr 3 idag hadde eg tenkt
Ikkje alle er tilhenger av vaksine
Nokre meiner det er farleg
Andre syns vi berre skal ha to
Som helsearbeider har eg fått tilbud om nr.3
Ikkje den yngste lenger og tenkjer at eg vel å høyre på myndigheitene.
Mulig det er feil,men eg gjer det uansett
Må ta eit valg og då er dette mitt

Har tatt influensavaksine og
Før tok eg ingen,men med alderen og coronaen har eg endra synspunkt
Jaudå.Eg har vaksinert ungane mine mot det dei skulle då dei var små.
Tenkjer at det er viktig

No er det munnbind på jobb uten vaksine.Smitten aukar
Vi er smitteførande vi med vaksine og,så er ikkje slik at vi berre kan ture fram

Ikkje enkelt dette her syns eg og smittetala stig

Eg drikk kaffi og håper eg snart får kroppen til å gjere det eg vil.
Kanskje vinden og veret er litt bedre idag slik at eg orker ut i vestlandsbunaden–

Ha ein super tirsdag

3 kommentarer
    1. Alle må ta valg for seg selv når det gjelder koronavaksiner. Som helsearbeider kan man imidlertid bli “tvunget” til å vaksinere seg. Håper dagen din har vært fin, og at vestlandsbunaden gjorde jobben sin 😀 Litt lik trønderbunaden, kanskje? 😉

    2. Jeg også tar vaksine nummer 3 når den tid kommer. Nå har jo de fleste på vår alder fått 2 vaksiner, og så lenge man ikke har noen form for komplikasjoner så er det greit med en 3.dose nå i denne omgangen.

      Det jeg reagerer på er de som tror på konspirasjonsteorier, og derfor ikke vil ha vaksinen. De som har tatt 2 vaksiner, men vil vente med nummer 3 sier jeg ikke noe på. De må få velge selv.

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg