Knallbra

Fri og kosedag.
Våkne seint.
Frisør hos For deg
på høg tid.

Berre lekkert og bli dulla med.
Inspirert av sprek kollega vart det rett heim,skifte til turkle og ut på tur.
ser litt skremd ut.

Nesten oppe og fiks ferdig.
Trur kondisen blir dårlegare for kvar dag eg

Men var verdt det.
godt med benk på toppen

Vurderte å gå vidare til dagsturhytta,men då kom det frå alteregoet mitt…
Har du ikkje ein plen du bør slå før regnet kjem?
Akk ja.
Livet er ikkje berre ein dans på roser.
Så eg tusla nedatt.

Oppdaga at endeleg har eg fått peonane til å blomstreKanskje ikkje den store bragda og mengda.
Men for meg…Fantastisk.
Plenen vart slått på eit vis.
Ga tilslutt opp kampen med myggen.

Avslutta med å lage meg og ete alt for mykje fleskepannekaker.
Men,vel fortjent tenkte eg.
No er det pledd,godstol og tv.
Myggen har overtatt uteområdet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg