Kampen mot flugene

Når ein har fri,men må steppe inn då er det ein smule irriterande at sola skin.
Men,kos på jobb,kjekke kollega og ferdig 14..
Så eg tenkte..
Nermaste fjell frå jobb
Treng trim
Og starta oppover.
Vått,varmt og fullt av allslags innsekt som beit,stakk og saug blod.
Og eg svetta..

Av og til var det supert..
Men det var på toppen det balla på seg.

Her var det vanvittig med hissige småfluger..
No veit eg ikkje kva for uoverstemmelsa telefonen min har med Ut.no.
Dei nekter totalt å ha noko med kvarandre å gjere..
Kven blir den lidande part..
Eg.
Så då var det ei muligheit til registrering.
Kjempe meg fram til postkassa.
Trive boka,springe vekk,notere og same sirkuset for å få boka oppatt i.
Rett og slett utrivelig.

Hadde gleda meg til sjokolade og mandarin på toppen,men det var berre å komme seg derifrå..
Men kom meg no opp og ned.
Tok si tid,men fekk no svetta litt og gjorde godt.
Resten av soltida vart på altanen med bok.
Nydelig dag.
No lader eg opp til arbeidshelg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg