Kaldt men flott:-)

Huttetu
Ser ut på nedfrosen bil og nydeleg sol.
Slapp ut Ingolf og var raskt innatt om dørene..Huttetu,,

Forkjøla etter gårsdagens hagevandring.
Merkeleg med det tankespinnet
Einaste eg tenkjer på no er at eg treng ei god lita hagegreip og ein god hagespade.

Har hagespade.Den er ikkje så verst.Men greip har eg ikkje.
Kanskje ikkje så rart at hagen min er som den er.
Men eit lasagnebed skal eg nok få til

Men ikkje idag.Godt eg kan skulde på at eg har dårleg rygg.
Trur eg er meir grønsak og potet typen
Så gulrøtter og poteter skal eg nok få i jorda.Om det kjem noko oppatt er litt meir uvisst.
har lite vatningsmuligheiter visst det skulle bli ein tørr sommar..
Men kjekt å ta inn iveren til dei som likar hagearbeid.

Fokuset mitt er å bli bedre i ryggen.For det ser tregt ut…Mulig det er kulden.
jaja…Orker no drikke kaffi.

Er veldig glad i våren.Nyt kvar dag eg.Lyst og flott og det spirer og gror rundt meg.
Litt meir kaffi og Godmorgen Norge:-)
Carpe diem

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg