Kalde føtter

fyttikatta kor eg frys på beina…Bokstaveleg talt ..Kalde føtter
Har sove litt,men altso…får ikkje kalde føtter av det…Frys ..Rett og slett ubehageleg
Kjem nok snø….det høljregner ute,men vi får sjå.
Bruker å fryse på beina når snøen lurer bak hjørnet…

Lite søvn inatt gjorde meg litt sånn trøtt gjennom dagen.
Etter regnverstur og fleskepannekaker,flata eg ut på sofen som eit slakt

Godt innpakka i tepper sovna eg midt i nyheitene…dei klokka seks:-)
Gjorde susen,så no er det tv og kos:-)Alle mot alle.
Artig program.Liker slike spørreprogram eg…Kan til og med håpe å lære noko:-)

Skremmer meg med all denne krigsopprustninga rundt oss.Føler ikkje at vi er så trygge i vesle Norge lenger.
Kjenner det går litt kaldt nedover ryggen…
Grøss og gru…Håper det ender bra

No kan forsvaret ta bilen din,står det …Tviler på at dei vil ha yarrisen min:-)Men kven veit.
Kjekk å ha på smale vestlandsvegar

Eg fekk melding om at strikkegarnet mitt var undervegs…I morra er det ikkje post,så mulig eg får det torsdag:-)
Har liksom ikkje heilt hekleånda fortida,så eit enkelt strikk trur eg hadde vore på sin plass.Litt bedre enn å gomle karameller:-)

Ha ein fin tirsdagskveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg